lördag 15 september 2012

Nu är knytkonferensen Sobratankar igång


Just nu befinner jag mig på knytkonferens i Halmstad. Det är IOGT-NTO i Halland som genom sobratankar.se bjudit in och det är god uppslutning med folk från hela landet.

Inleder gör Bengt Johansson (bilden), tidigare landslagscoach för handbollslandslaget, på temat att skapa ett vinnande lag. Han delar med sig av sin filosofi kring ledarskap som vi kan lära oss mycket av.

Följ oss på #sobratankar på twitter, via facebook och så småningom finns webbsändning på sobratankar.se

Under eftermiddagen är det dags för knytkonferensen där deltagarna själva formar programet. Det återkommer jag till.

På förmiddagen hade distriktet en upptakt där jag pratade under rubriken IOGT-NTO i framtiden. Ett spännande ämne som kan bli hur stort och obegripligt som helst men jag fokuserade på Framtidsgruppens arbete i Framtidsforum (som jag skrivit om tidigare här).

Inga kommentarer: