onsdag 18 juli 2007

Panduro = himmelriket

Finns det något bättre än Panduro?! Pandurokatalogen är för oss tjejer antagligen samma sak som Clas Ohlson-katalogen för män. Igår gick jag och lade mig tidigt för att jag skulle läsa den femte boken i serien om Damernas Detektivbyrå. Jag älskar verkligen de böckerna och var riktigt sugen på att hugga tag i boken, men...så låg den där...pandurokatalogen och vips hade jag tittat i den i över en timma!

Igår köpte jag Panduros tidning Hobbyidéer och i den fanns ett avsnitt med Origami (hur man viker papper). Jag högg tag i hurman viker en sexkantig presentask. Det var inte helt enkelt men med lite hjälp från Marcus Karlsson blev den riktigt fin. Varken Patric eller Andreas var särkilt entusiastiska så jag gick över till min granne Anna för att få lite glada tillrop.

Nu ska vi åka. Gissa vart? Himmelriket!

Inga kommentarer: