lördag 14 juli 2012

Det kom ett vykort...






På framsidan stod: Sommarhälsningar från Pite Havsbad.

Kortet var från ordförande i IOGT-NTO i Piteå. En av alla fantastiska eldsjälar som gör ett enormt jobb för lokalsamhället och för oss som organisation.

Han skrev: " ... Jag har varit på ett antal utbildningar men denna du höll var den bästa jag varit på!..."

Jag blev mycket glad för den fina komplimangen och det värmer verkligen mitt hjärta att någon tar sig tid att skicka ett kort och berätta det :-)

Han syftar på utbildningen i föreningteknik som jag höll för Norrbotten och Västerbotten en helg i maj. Sedan dess har det kommit flera förfrågningar om att göra utbildningar i andra distrikt, vilket är jättekul.

Utbildningen finns i sin helhet på Bambuser. Använd den gärna! Jag och mina kollegor i förbundsstyrelsen kommer gärna till er och gör en liknande utbildning.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: