söndag 9 september 2012

Morgonstund har guld i mun

Det är en otroligt vacker morgon med strålande sol och rådjuren som knatar omkring i trädgården. Jag är uppe några minuter innan familjen och njuter av tystnaden (händer i princip aldrig, varken att jag vaknar först eller att jag gillar när det är tyst).

I veckan var jag och mamma på Stockholms nya galleria Mood. Den är inget för oss när det gäller urvalet av butiker men själva byggnaden är som ett konstverk i sig. Det känns på sätt och vis som att vara i en konsthall och vem vet den kanske passar dig bättre. I vilket fall möts man redan vid ingången av den här coola statyn. För att se proportionerna, kolla in tjejen i bakgrunden.

I går var det dags för en vigsel. Den här gången var det ett återigen ett fantastiskt härligt par som fick varandra. Jag kan inte berätta nog många gånger om hur härligt det är att få vara en del av deras stora dag. Bilden är tagen på mig då jag är på väg ner från Fåfängan där vigseln ägde rum.

Och så här vacker är platsen, precis innan alla gästerna dyker upp. Lugnet före stormen :-)

Inga kommentarer: