onsdag 22 augusti 2007

Facebook

När jag precis har börjat vänja mig vid att ha en blogg och på ett systematiskt sätt lyckas läsa andras bloggar dimper ett mail ner i min e-postlåda. Mailet handlar om Facebook. Facebook? Det har jag aldrig hört talas om! Jag bryr mig inte så mycket mer om det utan tänker att jag ska kolla upp det efter semestern. För någon dag sedan kom så min kompis Peter in på mitt kontor och sa att jag borde ge mig in i Facebook. Ja, jag så mailet sa jag. Men sedan har det fullkomligt exploderat av Facebook överallt. Vi pratar om det på jobbet, det skrivs om det i tidningarna och till och med P1 hade ett långt inslag om det igår.

Frågan är nog inte att vara eller inte vara på Facebook utan snarare när det är dags att entra scenen. För mig infaller detta nu.

www.facebook.com

Inga kommentarer: