torsdag 21 augusti 2008

Total lycka

Jag är så glad! Idag kom min alldeles personliga almanacka. Det finns ett fantastiskt företag som heter www.personligalmanacka.se. Det är bara att gå in på deras hemsida och utforma sin egen almanacka. Det är en snygg och pedagogisk hemsida. En almanacka kostar bara 275 kr och kommer hem till dig inom två veckor.

Du väljer själv färg både på in- och utsidan. Dessutom får du bestämma vad det ska stå på den. Sedan finns det ett gäng kul detaljer som du kan lyxa till din vardag med. Eller vad sägs om en liten söt tabell där du kan fylla i dagens väder, en annan söt tabell där du kan fylla i hur mycket du tränar eller ytterligare en där du kan fylla i en kurva över ditt humör under veckan. Du måste helt enkelt styra dina tangenter till denna härliga hemsida.

PS. Jag ångrar bara att jag bestämde mig för att den skulle starta vid årsskiftet. Jag vill ju börja använda den idag.

PS2. Dessutom kom Pandurokatalogen också idag. Jag bara ler och njuter.

PS3. Kan inte låta bli. Jag tror att Patric är lika glad över sin PS3 som jag är för min almanacka. Min lycka är billigare ;-)

1 kommentar:

MWinther sa...

Åhh, jag gillar sånt här! Det är nästan så att jag känner mig benägen att skaffa en själv, trots att jag har en ny fin iPhone med kalender i som fungerar alldeles utmärkt!