tisdag 4 juni 2013

Filmstjärna och astmaanfall på samma dag




Dagen började så bra. Upp i ottan för att förbereda filminspelning med IOGT-NTO. Vi gör ett studiematerial som riktar sig främst till nya medlemmar där vi i små filmsnuttar berättar om vår verksamhet, organisation mm.

Jag fick äran att prata om vårt politiska och vårt förebyggande arbete. Kul!

Men hemskt vad obekvämt det är att sitta framför kameran. Bra erfarenhet dock :-)

Jag är i ett grymt sällskap med Susanne Wiselgren (också på bilden), Mehmet Kaplan, Maj-Lis Lööw, Andreas Ericsson, Arne Larsson mfl så håll utkik efter materialet!




Tyvärr slutade dagen i moll då jag fick i mig aprikos som jag inte tål. Det blev ambulansfärd till sjukhuset. Men nu är det bättre.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: