tisdag 19 juni 2012

Back in business in Brussels


Den här veckan får jag några dagar i härliga Bryssel. Dock är det fullmatat med möten men ändå, det är ändå mixen alla människor från hela Europa som är grejen och den finns ju på mötena också :-)
På min tid här nere när jag jobbade på nykterhetsrörelsens kontor startade vi traditionen med ett midsommarmingel som snabbt blev succé! Minglet fortsätter i god anda och jag är faktiskt mycket ledsen att jag inte kommer att hinna besöka det i morgon, nu när jag ändå är här. Jag vill ändå skicka ett varmt lycka till via detta medium till mina kollegor på NBV, IOGT-NTO och UNF. Ni/vi gör ett strålande jobb här nere i politikens centrum!
Morgondagen bjuder på flera spännade möten som jag hoppas kunna rapportera från både på FB och twitter så håll utkik!

Inga kommentarer: