torsdag 28 juni 2012

Mirakel

Idag har jag verkligen bevittnat ett mirakel! Utanför vårt hus finns ett litet berg, inte mer än 15 meter bort. Vår rådjurshona som brukar gå omkring i vår trädgård och mumsa på det som bjuds vid olika årstider gjorde idag något fantastiskt!

När jag går ut på altanen ser jag först efter ett tag att hon ligger i det höga gräset och rätt som det är får jag se en pytteliten och ursöt lite unge. Denna lilla kid försöker ställa sig på sina rangliga ben och inte långt därefter kommer en lite syster eller bror ut och börjar genast göra det samma.

Jag trodde först inte att det var sant men de fastnade på bild, som jag lovar lägga ut när jag är tillbaka från jobb i Bryssel.

De är verkligen helt bedårande och jag är jätteglad och tacksam att jag fick uppleva detta speciella ögonblick!

Inga kommentarer: