måndag 3 oktober 2011

Jag är vigselförättare

Går ni i giftastankar och vill ha en borgerlig vigsel? Då kan ni boka mig som vigselförättare. På kommunens hemsida finns kort information om vad som krävs vid en borgerlig vigsel (mina kontaktuppgifter finns inte där än eftersom detta uppdrag är helt färskt men de hittar du här på bloggen under kontakt).

Det finns stor frihet att forma detta ögonblick på det sätt ni själva vill exempelvis när det gäller val av plats. Ni kan vara på en klippa i vår underbara skärgård, i kommunhuset, på väg till bröllopsresan eller i trädgården. Det är egentligen bara fantasin som sätter gränser. Ni väljer också om det ska vara en kort enskild ceremoni i närvaro av två vittnen eller stor fest med hela tjocka släkten och alla vänner. Eller nåt mittemellan.

Jag viger gärna alla som vill ingå äktenskap oavsett kön, härkomst eller ålder.

Varmt välkommen att boka en träff med mig. Du når mig via följande kanaler.

1 kommentar:

Paula sa...

Superhäftigt! Synd att man redan är gift...! ;-)